趣味小知識 | 英國飲茶 幾多點?
发布时间: 2021-10-29

【 趣味小知識| 英國飲茶 幾多點?】

英國趣味文愈

 

原來英國人重視飲茶文化唔比中國人少!!

英國有句家傳戶曉的話,‘When the clock kicks at four everything in this world stops for tea.’雖然睇落有D誇張,但完全感受到佢地對飲茶的重視。更神嘅係佢地由朝到晚都有 tea timetable,仲幫每個飲茶時段加左個人性化嘅名。

 

英國茶文化

 

早上起身後的第一杯茶叫Early Morning Tea,用黎醒腦提神

早餐時段必需要有一杯Breakfast Tea做配搭

上午工作辛苦就再來一杯Eleven Tea/Break Tea放鬆下

午餐當然都要飲杯Lunch Tea開胃

一杯清爽的Afternoon Tea 伴隨著小茶點驅走工作的勞累

晚餐自然不能少,來一杯 dinner tea再享用晚餐,絕妙!

 一天中最悠閒的時間,晚上看看電影打打遊戲,再來一杯After Dinner Tea,哈~放鬆

美好的一天完結在Night Tea之後,睡前一杯寧神茶,睡得更舒服

 

 

以前的英國人相當重視呢8杯茶,現在的人可能不止是8杯呢,但係呢個英國茶文化倒是十足有趣。

 

去到英國會接觸到的不單是英國本地人,一齊體驗這有趣的英國文化就更地道!

 

 

更多資料可以進入以下網頁查看   

#MSO  https://www.msoffer.hk/portal2 最強 AI 智能報校平台實現你的留學目標!想你所想,係你海外升學不可缺少嘅好幫手!

 

 

圖片來源自Pexels

 

出國留學太貴了? 英國QS前100大學獎學金超全匯總!

入境須知 - 英國United Kingdom篇

英國United Kingdom留學 | MSO行前指導

立即实现海外升学梦?
留下资料,升学顾问将会尽快与你联络
姓氏
*
名字
*
目前就读年级
手提电话号码
*
电邮地址
*
首选升学地点
请选择你打算什么时候升学
你想查询?
*
不接受以
WhatsApp
方式直接回覆/联络
同时登记成为
会员
cover

选择MSO,Offer快人一步!

早规划早录取,马上开启自助选校之旅!

马上智选